woensdag 18 augustus 2010

Een dagje knutselen met Arjan, mijn tantezegger van 8 jaar oud...

Vandaag was mijn tantezegger Arjan een dagje te gast om te "scrappen"
Hij wilde eigenlijk heel graag een vleermuis kaart maken, maar bij het zoeken naar een plaatje kwamen we Pokemon plaatjes tegen en toen was de keus snel gemaakt
Hij heeft uiteindelijk deze 2 kaarten gemaakt, 
ik vind ze in ieder geval super mooi!
Supplies: 
Paper: DCWV - Citrus stack  
Stamp: Digi (kleurplaat van pokemon ;-))
Kleurmedium: potloden
Embellies: 
sterren geponst met een ponsje van Nellie Snellen en de action

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Supplies: 
Paper: Basic Grey 
Stamp: Digi (kleurplaat van pokemon ;-))
Kleurmedium: potloden
Embellies:
sterren geponst met een EK succes ponsje die ik laatst voor een habbekrats op de kop heb getikt in de "walk in" in Enkhuizen

1 opmerking:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Tamara,

Amai super !!! Al goed dat onze zoon die niet gezien heeft, want dan kon ik al mijn knutselgerief geven aan hem en gaan zoeken naar die plaatjes hoor LOL. Hij zit in een pokemonfase .

Groetjes, Jaimie