vrijdag 8 oktober 2010

Dieren...het thema van deze week bij 'Een hoop inspiratie'

Hallo allemaal
Het is weer vrijdag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij
'Een hoop inspiratie'
Deze week hebben we als opdracht een thema
En wel het thema DIEREN
Helemaal mijn ding, aangezien ik een grote dierenvriend ben.
Ik heb deze opdracht dan ook met veel plezier gedaan!
 Wederom gebruik gemaakt van mijn nieuwe stempels van Waltzing Mouse
 En..o zo schattig papier van Basic Grey...
helemaal toepasselijk voor deze opdracht
 De Roos is van Wild orchid crafts, daar ben ik gek op!!
 De die cut heb ik iets verhoogd opgeplakt met foam tape
dat geeft altijd een mooie effect vind ik
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Supplies: 
Paper: Basic Grey - Max en Whiskers 
Stamp: Waltzing mouse & Papermania   
Flowers: Wild orchid crafts 
Pearls: Wild orchid crafts
Ribbon: MD vintage lace & Hobbyvision
-XX-

3 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Tamara. Ik vind het poesjes papier erg leuk!
Groetjes van Jacqueline

Lia zei

schitterend kaartje tamara
liefs Lia

Maudy zei

Geweldig gewoon!