vrijdag 24 december 2010

From me...

Ten eerste wil ik iedereen hele fijne kerstdagen toewensen!!
Op deze kerstavond hebben we bij
evengoed een challenge
De opdracht is:
maak een enveloppe
Ik vond het echt heel moeilijk....pfffff
Wat vinden jullie van mijn creatie??
En ga jij net als mij de uitdaging aan: doe jij ook gezellig mee met de challenge??
De challenge loopt dit keer 2 weken, dus je heb de tijd tot 6 januari.
7 januari komt er weer een nieuwe challenge
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Supplies: 
Paper: October afternoon - Fly a kite
Stamp: Waltzingmouse
Flowers: Wild orchid crafts 
Ribbon:eBay

xx 

2 opmerkingen:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig envelopje heb je gemaakt Tamara.
Ik wens jou en je familie ook hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Groetjes van Jacqueline

Marley zei

Mooi geworden hoor Tamara!! Hele fijne dagen toegewenst. Liefs Marley