woensdag 7 september 2011

Cardkit augustus 2011 van scrapfever

 
Supplies:
Uit de cardkit van scrapfever (augustus 2011)  
Paper: Prima Pixie Glen + cardstock  
Flowers: daisies 
Kantlint
Embellies: chipboard vogeltjes + vogelkooi van Maya Road
Eigen voorraad:
Witte acrylverf
Raffia 
Stempels: waltzing mouse + viva decor (uit een eerdere kit van scrapfever) 
Tools: Crop a dile + eyelets (scrapfever) + spellbinders + cuttle bug

Deze projecten heb ik op verzoek van Chantal gemaakt 
voor de folder van de cardkit van augustus 2011
Ik vond het een leuke maar ook moeilijke opdracht 
omdat ik eigenlijk nooit scrap in vintage stijl
Maar ik vind dat het best aardig is gelukt
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :-)
Fijne dag!
xx Tamara

3 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Dit ziet er mooi uit zeg! Groetjes, Ankie

Unknown zei

je kan zo door met vintage. van alle markten thuis!

Maudy zei

Echt prachtig wat je hebt gemaakt. Wie weet ga je het nog eens leuk vinden het vintage want het gaat je super goed af...